22 november

 
Det är det här med julmys. VARJE år på väldigt länge så längtar jag efter julmys med allt vad det innebär, baka, dricka glögg, köpa julklappar, ljus, filmer, pynt, mysmysmys. Självklart gör jag det i år också men misstänker att det blir som vanligt. Stress, jobb,jobb,jobb, hetspynta och hetsköpa... kära tomten jag önskar mig balans, huvudet över vattenytan och att alla som är nära mitt hjärta får må bra.
 
Kanske är det annorlunda i år för jag har ju faktiskt redan hunnit glöggmysa 2 ggr, kollat på tomten är far till alla barn , bakat och köp första julklappen. Kanskekanske har jag varit lite snäll i år.
 
 
 
There'll be no value in the strength
of walls that I have grown
There'll be no comfort in the shade. 
So hold my hands up -- breathe in, and breathe out.
A lover of the light
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0