12 november

 
 
Idag var det dags för hjärtat att få komma "hem", och hon har gjort framsteg.
Framstegen visade sig som att hon reste sig upp själv (!) och rymde imorse från en ortopeds kontor.  Rymningen kanske inte var så lång, och väldigt stapplande men ändå... hon gjorde det själv.
Det värmer i mig ♥
 
Så nu ligger hon bredvid mig och vaktar sitt ben och sin gos anka som var presenter från Strömsholm från Allan som pustar ut efter vår löptur. Jag sprang 5km och han säkert det dubbla som den studsbollen han är i skogen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Cicci

Bra där Alice. Du är en kämpe.

2012-11-12 @ 18:42:04
Postat av: Karlsson

Pepp, pepp, peppe! Ni är bäst. Alice (och Allan) har en alldeles egen plats i mitt hjärta. Fortsätt kämpa! <3

2012-11-13 @ 22:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0