9 maj







"-Varför har vi inte gjort det här tidigare?"
Jag vet inte och nu är det som det är.
Men kör på repeat ibland när jag vill sätta mig själv i en obekväm fundersam sits.
Beroendekick.
Tänk om tänk inte tänk om omtänk. Punkt.

Dagarna försvinner i varandra. Igår tog jag 8km löpband, idag tog jag armar och mage... imorgon är det benens tur. Mina benpass är ett hatkärleks moment, jag kompromissar mig alltid till en redig träningsvärk som brukar sträcka sig till 3 dagar.
Jag har tagit tag i mitt ätande sista veckorna, äter konstant känns det som och jag hatar att min kropp suger åt sig mer än vad jag vill. Gav bort vågen ett tag, får inteinte väga mig innan min förbränning och ämnesomsättning förstått att själva ätandet ska bli ett återkommande inslag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0