22 maj

Det är mycket som händer, stort som litet. Det här är första gången ensammorgonmedmigsjälv på länge.
Det är kvalité och guldkant, i alla fall en stund tills jag blir rastlös. Varvar endorfiner med energitjuvar.
Energitjuvarna som vill golva mig stundtals får den uppmärksamhet som krävs när det behövs inte nu, nu tänker jag vara i min bubbla.

Lite guldkant från veckan som varit


Tapasmys med min älskade Anna i Oslo


Personalfruost på Cafe Christiania.




En del av lugnet innan storm med fyra sittningar och 17 maj firande.


Antal timmar senare med en del av styrkan på terrass med öl, vin, champagne, trötthet och glädje.





Årets första cykeltur med prinsen.





Jag har inte alltid bra innverka på mina fina vänner. Endorfinrus efter kvällsträning resulterade i årets första dopp och ett galet morgonrocksspöke. 20 maj, 1 månad och 7 dagar bättre än förra året.


Just nu. Sommarfrukost innan jag intar gräsmatta, sol och filt. Kärlekkärlek till värmen ♥
Nu börjar ju sommaren...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0