17 mars



Exakt hur svårt ska det vara..?
Jag vill att det ska gå fort och jag vill ha det nu. Jag är inte bra på tålamod.
Låt mig bara vara frisk så jag inte är patetisk och ger upp.

Kommer inte ihåg sist jag hade en oplanerad fredag som det blev väldigt litet och lugnt utav.
Hur skönt som helst om jag ska vara ärlig. Hunnit med skog, promenader, mamma, solning, anrik mat, the och kvällstjatter.

Klockan 08 ringer alarmet och då är det dags för promenad innan hälsogym 09.
Inatt måste jag verkligen sova.

Puss och godnatt

Mighty youth, here and now
So come on honey cut yourself to pieces
Come on honey give yourself completely
And do it all though you can't believe it
Youth knows no pain




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0