1 mars

Du sabbar allt - Smack
Nån dag när du hamnar i riktiga problem - Smack

Mina riktiga problem är att min morfar dog när jag var 11 år, min pappa när jag var 17 år, min första hund dog när jag var 21 år, skaffade mig ett övermäktigt jobb vid 21 år, min mamma fick cancer när jag var 22 år, levt med panikångest sen jag var 22 år, kämpat med en hund med panikångest sen jag var 22 år, separerade från ett sexårigt förhållande när jag var 23 år, kämpade för min hunds liv i 6 månader när jag var 23 år, sålde mitt hus när jag var 23 år, ser två av mina nära drabbas av cancer vid 23 års ålder, förlorar både farmor och farfar inom en tvåveckors period vid 23 år. Det är mina riktiga problem.
Kan säga till när det kommer något mer.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0