1 april

''



Nej jag är nog ingen hemma-tjej, du har nog rätt i det S.
I alla fall inte nu. Tvingade mig själv till en lugn lördag och det har ju gått fint till och från. Nu är det från och jag är tjurig. Tjurig på mig själv som är beroende av puls och på min hjärna som snurrar högvarv och ger mig ticks i vänster ben som inte vill vara still. Lackar på min nattmusik som för tillfället irriterar mig och ytterligare på mig själv igen för att jag är sugen på vin. Jag behöver få ur mig min energi som samlats senaste dagarna men inte ens träna får jag för tydligen är jag krasslig också, det suger.

Längtar tills nästa helg då tänker jag vara allt annat än lugn. Punkt.




Let me see your bad-ass behavior
Stumble till you cry
Spin me free
Your time is runnin' out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0