20 juni

Människor i sig slutar aldrig förvåna mig. Det är konstigt att även fast jag undermedvetet medvetet kommit på och tagit ställning till att det finns väldigt få människor man kan lita till fullo på så blir jag ändå fortfarande förvånad när något som man trodde annorlunda om tar en annan riktning.

Kanske låter jag cynisk men det skulle jag inte påstå. Jag blir oftare kallad naiv än tvärtom.
Schizofrenetiskt så litar jag inte på människor samtidigt som jag oftast tror väldigt gott om dom.
Det går inte solklart hand i hand men det är det mer saker som inte gör tex. att det väldigt ofta känns som att de finaste människorna är de som blir drabbade av skit samtidigt som avskummen verkar vara safe.

I don't have short temper
I just have a quick reaction to bullshit




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0