1 juni

Har puffat ihop mig i sängen med kuddar, täcken och vaniljthe till nattmusiken och det är lite ljusare än sist jag nattsuddade. Det är mysigt och jag njuter verkligen av att inte ha någon tid att behöva vakna till, inga måsten innan jag stämplar in kl 17 imorgon förutom träning och promenader.
Det är min kvalité när sista tiden varit ringklockor och måsten.

Det går inte att beskriva hur mycket jag längtar till att jag kan hämta andan och hinna med att bara vara så länge som min kropp känner att den behöver. Ja, jag är sliten.

I tisdags fick jag fylla år. 24 år. Smakar på tjugofyra och inser att det snart är dags för tjugofem. Där ser man...
Tiden när man med gott samvete kunde smita undan sina misstag och synder med ett ursäktande att det är "åldern" är passerad. Sen tänker jag aldrig låta min ålder hindra mig från att freaka emellanåt. Torra människor finns det gått om och jag tänker INTE bli en av dom. Vare sig det dimper ner barn eller inte...
Bara för att man lyckats med konststycket att klämma ut en unge behöver man inte glömma bort sig själv eller på någotvis bli ett jävla pretto. Sedärja..lite galla. Punkt.

"Min dag" som var både i söndags och i tisdags levererade endorfiner och värme till hjärtat i massor.
Jag har verkligen världens finaste familj, vänner och baby. ♥



Alla människor...
Strävar efter att uppnå sina mål.
Alla har vi olika ambitioner.
Men oavsett vart vi är på väg kommer resan va lång
full av hinder och restriktioner.
Så du måste fråga dig själv...

Hur säker är du på din sak?
Hur hårt är du villig att kämpa?
Ingen säger att det kommer va enkelt men om det ska hända...
Kommer det att krävas en hel del från din sida.
Det är nåt du måste genomlida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0