2 februari



Har snart last ut min andra bok. Felicia 'Insparrad' ar antligen last.
Jag ar periodare gallande min lasning och jag hade till och med glomt bort hur mycket jag tycker om det.
Bocker har sa lange varit bort prioriterat mot den dar javla stressen och ratthjulet.
Musik och bocker gor sa min omvarld forsvinner lite, lugnet kommer som pa bestallning.



Jag saknar mina bebisar. Jag saknar min mamma. Jag saknar svenskt gott kaffe. Jag saknar halsogymet. Jag saknar mina powerwalks. Jag saknar min spotifylista. Jag saknar vissa manniskor mer an andra. Vissa saknar jag inte alls faktiskt.



Just idag: Grabbarna har dykt, vi varit pa long beach och snart dags att bege sig mot viewpoint.
Imorgon: Lamnar vi alskade Phiphi en stund (om jag far valja) mot lite flackande. Borjar med Khao Lak :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0