26 augusti

Eftersom nervarvningsvinet tråkigt nog är strikt förbjudet under detoxen fick det bli nervarvningsthe nu istället.
Inte alls samma tillfredsställande känsla men helt okej ändå, lite ljus och John Mayer får hjälp till i sövningsprocessen. Ibland älskar jag mina ensamma nätter, inatt är en sådan samtidigt som jag saknar min baby så det gör lite ont i hjärtat.

Människor överlag förvånar mig samtidigt som jag tycker att jag vid det här laget borde lärt mig att överraskningarna inte tar slut. Sunt förnuft kom upp imorse och det är så fruktansvärt tråkigt att det inte är något självklart. Sorgligt nog så anser jag att vissa borde skämmas över sig själva.
Säkerligen vet dom inte själva hur patetiskt de framställer sig själva, tur är väl det för deras egen självkänsla.



Mina skuldror vittnar om tidigt tränigspass imorse och vaderna om 7km löpning innan jobbet.
Det är skönt. Jag glömde läs: struntade i att stretcha, skona mina ben...jag behöver dom imorgon. Tack.





Kommentarer
Postat av: powerpiff

Hoppas du lyckades ta det lugnt med teet istället för vinet :)

2012-08-26 @ 09:42:08
URL: http://powerpiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0