25 augusti



When you try your best but you don't succeed
When you get what you want but not what you need
When you feel so tired but you can't sleep
Stuck in reverse

But if you never try you'll never know
Just what you're worth

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you ♥

Det är som dag och natt. Då och nu.
Det som alla pratat om som jag väldigt länge tyckt varit svaghetstecken och larv.
Nu hoppas jag att dom gamla invanda känslorna aldrig kommer tillbaka.

Min säng är för stor för bara mig så inatt får bebisarna hålla mig sällskap.
Jag borde förresten redan sova eftersom två stycken träningspass står på morgonschemat.
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0