15 augusti



So we burst into colors, colors and carousels,
Fall head first like paper planes in playground games

Next thing we're touching
You look at me it's like you hit me with lightning

Störst av allt är kärleken ♥

Hamnade för natten i skogen.
Alice snarkar bredvid mig och sötis Allan ligger upp/ner med tassarna spretandes i luften och jag lyssnar på electro/pop indie. Det är underbart...
Helt plötsligt kändes det som hösten snart är här. Då ska jag med gott samvete flytta in i mina uggs och burra in mig i stora halsdukar, tända onödigt mycket ljus så fort jag får chansen och hålla tummarna för att min höstdepression inte kommer som ett brev på posten.

Semesterns invanda sömnrutiner som innebar snusandes på babys axel bröts helt plötsligt när rutinerna startades igen. Bara för jag är corny och saknar så ska mina bebisar få sova i sängen inatt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0