1 augusti

Det är konstigt hur tiden kan gå så fort.
Upptäckte att det är 1 augusti.
Blev förskräckt och panikade till ett år gamla blogginlägg för att få grepp i vad jag gjorde då.
Då var det mycket boll, nätter, hyss, vin, ångest, skratt, bus, förvirring.
Maxat destruktiv med nyfunnen frihet, jävligt härligt men samtidigt rätt förvirrande.

Det straffar sig att bli "vuxen" i förtid. Sen är jag ingen som promotar att man ska bete sig som en jävla skitunge fast åldern visar på vuxen. 



Det var längesen bollnätterna var ett kontinuerligt inslag.
Jag kommer ihåg mitt eget uppvaknande ur klumpenimagenångestenförvirringen i vintras.
Mitt inre fick en käftsmäll och det var nog precis vad jag behövde.
Inte är jag hel men klyschigt nog hyfsat trygg i mig själv. Stundtals vill jag iaf inbilla mig och det är rätt ballt.

Inatt ska jag dock somna med ett års nattmusik dånandes i öronen och sakna lite.



If you know my destination
Please buy me the fastest car and throw me the keys
'Cause what if what we see is all
Is all we've got

Say you've kept some fire aside to set light to me some surprising night
And say you've locked some fire away
To set light to me some surprising day









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0