9 april



I never caught you and I never can
I'll never catch you and I never can

So take my dreams
Take them away
Take my dreams
And take them away

Lediga dagarna snurrar fort. Egentligen har jag inte gjort någe vettigt alls, bara varit och omgett med människor som gör mitt hjärta varmt.  Huvudet är lite dimmigt efter dagens hälsogym, musklerna är sådär härligt utmattade och jag spenderar lite tid med mig själv. Andas...






Look, if you had one shot, one opportunity
To seize everything you ever wanted, one moment
Would you capture it, or just let it slip?

Till the roof comes off
Till the lights go out
Till my legs give out
Can't shut my mouth
Till the smoke clears out
And my high burns out
I'ma rip these shit
Till my bones collapse




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0