25 april















Jag var där. Det gjorde ont i ögonen så vackert var det...
Det var varmt ludd som virat sig runt hela mitt hjärta.
Jag vill ha thailändsk natt och sitta i min grop i sanden  och lyssna på vågorna, dricka sötsliskiga drinkar tills mina kroppskomplex ger mig en örfil, lyssna på buffalo soldier och locka med en lopphund till vårat rum.
Eller så vill jag ha thailandsnatt på slinky bar och dansa i sanden med en äcklig bhuket i handen tills musiken tystnar och man får dra runt på gatorna barfota och inse att klockan hunnit blivit morgon och det är dags att gå upp.

Istället sitter jag här i min soffa med alla mina bebisar runt mig och får titta på tomma gator i gatubelysning men har ändå lite varmt ludd kring hjärtat. Ett annat sorts ludd. ♥




Om man ska krascha ska man, göra det riktigt snyggt
Ville va hög på livet, men gjorde självmål
Letade sextondelar, hitta bara en, två
Jag ville se hela baletten utan snedsteg.
Kanske var det tur, att jag föll så djupt
För det var där min fallskärm vecklades ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0