20 april







Jag vet att bara jag stänger ner skärmen så kommer jag säkerligen kunna somna men tankarna är på annat håll och jag vill inte riktigt slå mig till ro än.
Dailyhoroscope vittnade om en tuff dag i antågande. Pricksäkert eftersom jag vet hur stor del kommer se ut. Klockan ringer för tidigt och jag vet att sömnen skulle behöva ta tills vara på för fram till lördag natt/ söndag morgon kommer jag inte hinna andas. Det är ju organiserat kaos som gör att jag presterar, kom och gör att jag känner mig levande nu då.


I should not invade where my heart can't follow
'Cause this grace gets so far and too hard to swallow
Are you caught up in me like I heard you say
Or just some big cashier that I'll have to pay?
Walk with me -
W.F





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0