18 september

Ska nog sluta dricka redbull i mitt rosé, mitt psyke går på högvarv och jag vill att världen ska snurra fortfort med mig. Går kvällen/natten kändes som den tog slut innan den ens kom igång. Klättrade på mina vita väggar en stund innan jag lyckades söva mig själv.



Idag fyller min älskade bebis hela tre år, känns som igår vi hämtade en liten, liten Alice från Stigtomta.
Idag har hon tagit en stor del utav mitt hjärta och jag kommer aldrig sluta kämpa för henne. För sju månader sen trodde nog kanske ingen att hon skulle vara där hon är idag men med tro, hopp och kärlek kan man lyckas med allt! Sedan givetvis otroliga veterinärer. Grattis mitt hjärta


Kommentarer
Postat av: Karlsson

Minsann? Då är det bara att niga och bocka för fina fina Alice på stora dagen!

2011-09-18 @ 23:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0