25 maj

Vad har man egentligen för rätt att gnälla? Det låter som en klyscha men vissa har det värre.
Om man tänker så så är det ju alltid någon krake som har det värre men det finns dom som har riktiga problem och jag tycker att det är så sjukt beundransvärt hur starka de visar sig vara.
Aldrig att jag har hört mina starka människor gnälla om trötthet, jobbhets, huvudvärk etc. etc.

Kärlek i massor idag, imorgon, nästa vecka och alla veckor därpå till den största skrutten av dom alla ♥


samma sak till den mest positiva av alla skruttar






Kommentarer
Postat av: Sfia

Jag håller med dig om att alla är olika svaga och att det finns människor som är rätt beundransvärda. Dock tror jag att alla genomgår prövningar av alla de slag och att klara av att visa sig sårbar, mänsklig och att man har brister, kan visa stort mod, vilket i sig kan leda till en hjälp för andra som är i samma situation. Man behöver inte alltid vara en stålkvinna, även fast man gärna vill vara det. Jag gillar mer det som är äkta och att få ta del av hela människan inklusive dess brister och problemhanteringar. Man behöver inte gnälla hela tiden för då är det nog svårt att uppskatta det fina och det blir ingen tid över för att kämpa sig uppåt, men samtidigt måste man få stanna upp, beklaga sig och lämna kvar sina lösta problem för orka ta nya tag. Peace my love!

2011-05-25 @ 14:37:24
URL: http://slunden.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2011-05-25 @ 14:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0