24 mars

Inatt ska jag faktiskt sova ut, det ska bli såå skönt. Ingen mobil som kommer ringa när man sover som skönast. Varför känns det alltid så?
Mina morgnar har startat 07-07.30 ända sedan i måndags, inte jag någonstans. Kan fortfarande inte förstå folk som frivilligt skaffar sig ett 7-16 jobb, depression.

Ja idag var det fotografering av huset. Hann inte alls med det jag ville för att känna mig säker på fina bilder men så går det när man är tidsoptimist ut i fingerspetsarna. Resultatet kommer imorgon. Spänd och illamående.
Spänd för att jag vill ha bilder och illamående för att jag INTE vill se mitt hus till salu. Skaplig ångest men, men sånt är livet.

Min tur har på något vis runnit ut i sanden tror jag och nu försöker jag skrapa ihop tillräckligt måbga sandkorn som ska betyda en frisk och återställd Alice. Det är det viktigaste, allt annat klarar jag.



Trötta mössor! sötisar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0