27 juli

In i huset, rensar, städar, stänger av, kämpar mot ilska, tårar, kärlek, frustration...
Snart är mitt, ditt, vårat hem i någon annans händer. Som en kniv i hjärtat.
Allt ska bli bra, på väg, på väg, på väg. Jag kunde inte fortsätta illusionen.
Jag vet så jävla mycket vad jag vill ha men finns inte känslan så kan inte de matriella tingen ge mig den mentala tillfredsställelsen som jag eftersträvar.

Mitt stadie att hata har jag inte kommit till, hoppas för min egen skull att den aldrig kommer. Önskar Dig allt gott och vill Dig det bästa. Du förtjänar någon som ger dig det du vill ha.




Självrannsakan eller strutsmentalitet..?
I alla svåra situationer ställs vi alltid inför valet självrannsakan eller strutsmentalitet. Antingen kan vi analysera vår egen roll i sammanhanget eller välja att skylla allt på någon annan och köra huvudet i sanden för att slippa se verkligheten.



Kommentarer
Postat av: T

go on

2011-07-27 @ 01:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0