30 januari



Fortfarande blek som ett litet spoke men hoppas att det reder sig ratt fort, men tar det sakra fore det osakra sa haller mig an sa lange till solskydd 50 :)

Schemat idag har varit:
Taxi och battur till Phiphi. Hittat ett skapligt rum som jag delar med Martina.
Sen sa har det mest varit sol, bad, promenad upp till viewpoint. Vilken himla utsikt!
Nastan sa att man tappar andan.
Nu ar kvallsmaten intagen och misstanker att det nu blir lite drinkar, eldshow och thaiboxning.

Kanslan att med gott samvete skuffa undan alla bekymmer och masten har nog snart overtagit hela min kropp.
Jag ar lugn och mitt i nuet, finns inget jag for tillfallet kan gora och det kanns faktiskt ratt sa fantastiskt!






Kommentarer
Postat av: Sfia

Det stavas avundsjuka.

2011-01-30 @ 17:46:31
URL: http://slunden.blogg.se/
Postat av: Karlsson

Har ni det bra eller? Hälsa!

2011-02-01 @ 20:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0