3 januari

Härmed så ger jag mig själv en klapp på axeln för att jag hann stoppa mig själv innan jag klickade på 'bekräfta' knappen på H&Ms hemsida. Insåg att tristess shopping klockan 01 på natten för 2000:- på helt onödiga plagg var rätt så bortkastat.
Kan även ha att göra med att jag kämpat mig igenom 3h i min garderob ikväll svärandes över just alla onödiga plagg och vill påpeka att jag inte är färdig än. Helst av allt så skulle jag vilja hiva allt och börja om på nytt. Dock så tror jag inte att mitt visa tillåter sådana utsvävningar. 
Cred till mig själv.

Kommentarer
Postat av: sfia

Säg till om du vill sälja av? Bättre än att slänga ju?

2011-01-03 @ 14:07:51
URL: http://slunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0