27 januari

Har för första gången sugit i mig en hel drink redbull/jäger. Rätt gott måste jag medge men mina rosa drinkar ligger ändå på given första plats. Lugnade flygnerverna en del och kanske ska jag kunna sova ett par timmar inatt.
Bosatt mig i Nyköping inatt för att få sova en liten stund extra så klockan ringer inte förrän 05:30. Hmm..gäsp!

Ska under resan ha ett speciellt telefonabbonemang så för allas vetande så kan jag skicka sms men inte ta emot.
Samma nr dock.

Om 13h så sitter jag, Malin, Christian och Martina på planet till Thailand. Att den dagen kom så fort!
Kommer sakna alla mina hjärtan här hemma ♥

Puss

Kommentarer
Postat av: Bella

Ha det bäst! Love you! =)

2011-01-28 @ 00:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0