23 januari

Du säger att du är stark
Att du har vart igenom det här förut
Du kommer fortsätta
Det finns inte mycket mer att säga nu

Jag kommer inte älska dig
För resten av livet
Vill inte leva med tungan hängades utanför
Och tycka synd om mig själv

Jag kommer inte höra av mig igen
Och jag kommer inte ta skuld
Så säg det och få det gjort
Det finns bara ett enda sätt att brinna upp

En Håkan för varje tillfälle.

Terapiskrift
Jag vet att jag inte kommer gräva ner mig för det är inte jag som sitter med ångesten bubblandes innanför bröstkorgen.
Det är inte jag. Jag är fortfarande lite chockad över hur livet kan ta en tvärvändning på endast någon minut. Ena stunden är allt som vanligt och nästa ord så har man tagit steget, steget ut i tomma intet utan föraningar om vad som kommer hända.

Jag vet inte vad som kommer hända nu, min fokus nu ligger på att ordna det som måste. Först och främst så gäller det att se till att Alice blir bra och ordna med det som behövs för Thailandsresan. Rätt tid att komma iväg och rekonda.
Fast fy fan vad jag är rädd för flygresan, tidigare gånger har jag verkligen inte varit såhär nervös. Hujedamig!

Tackar sällskapet ikväll för vin, cider, trerätters, spel och umgänge.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0