13 januari

Jag fullkomligt ogillar REA. Att hitta något vettigt under rea-säsongen är ju i princip omöjligt. Av många skäl så handlar jag nästan aldrig på rea.
Nr1: Har jag inte köpt det förut när det fanns på nyhetsgalgen så lär jag inte köpa det nu.
Nr2: Kläder som nästan skänks bort förlorar sitt värde för mig, konstigt jag vet.
Nr3: Försöker hålla min shopping i schack och en massa "kan vara bra att ha" ska prioteras bort.
Nr4: Oddsen att jag ändå skulle hitta ett kap mitt bland alla röda prislappar är minimal.

- Det finns människor som har den turen och jag är inte en av dom, de kan gå in på myrornas julrea och komma ut med gucci. Hur gör dom? -
Kontentan av dagen är alltså att jag inte har något att ta på mig på pesonalfesten som äger rum på fredag. Förbannade!

Kontakten rätt över gatan jobbmässigt resulterade i nattlig solning och nästan bästa kaffet i stan. Lyx.
Nu ska jag gråta en skvätt över feta elräkningen som damp ner i brevlådan idag. 5300:- som jag önskat att jag kunde lägga på kläder istället. Så jävla varmt har jag väl inte haft det inne den här månaden?

Kom, kom John Blund!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0