8 februari

SOLBRAND.. ar dagens nyhet.
Min rygg och rumpa lyser rott forutom da dar bikinin suttit. Funderar pa en aloe vera massage ikvall och att den ska lindra varsta smartan for imorgon sa ska vi ivag pa en dagslang snorkeltur igen runt fyra olika oar.
Aj aj aj! Skulle vara duktig och halla mig i skuggan hela tiden pa stranden men somnade i skugga och vaknade i stekhetsol. Duktig tjej!

Inser batt det snart ar dags for hemfard, blandade kanslor kring detta. Vissa saknar jag som bara den och vill bara pussa, pussa pa mina sma bebisar igen. Men berget med masten har hopat sig under tiden jag varit borta och det mullrar som ett litet askmoln bak i huvudet. Skuffar undan molnet och beger mig ut i Thailandskvallen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0