4 februari

Smet ivag en stund fran strand, sol och saltvatten. Behovde komma undan stekhet sol som branner mina axlar.
Tror att jag ar den enda 'peppar peppar' som an sa lange inte brant sig.
Checkade ut fran Harmony kl 11 och var bat till Ao nang gar 15.30. Skvaller och prognoser om aska och skurar pa Koh Samui andrar for tillfallet resrutten ett par dagar. Kanske blir det dit senare... Vem vet, vardagn har lunkar pa i sakta, sol och aventyrs fart.
Igar var hade vi en heldag runt bland alla oar med snorkel och bad, Vackert!
Solnedgangen var makalos!

Nej skutta ner till stranden gen! :)


Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag är avis men jag unnar dig verkligen detta. Hoppas du har det underbart.

Kramar

2011-02-04 @ 18:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0