27 februari

Skippar tjockispaniken och unnar mig ett glas rött. Förhopningsvis så leder det till trött Tina.
För just nu så går allt på högvarv. Hjärnan är slut och för längesen bortkopplad men ändå så snurrar allt fortarare än vanligt. Ingen ordning överhuvudtaget men ändå så kan jag inget annat än le.

Jag vet ingenting om något och det skrämmer egentligen livet ur mig men samtidigt så är det ju rätt så häftigt.
Privatlivet som just läckte ut raderades och stoppades omsorgsfullt tillbaka, men att få dom i print en lite stund gjorde mer klarhet i diset.

Live and Jive helgen kom fort och var rätt som det var över. Fortfarande lite avundsjuk på alla som fick vara mitt i alltet ikväll men det kommer fler år och jag hade det ju rätt så bra ändå :)

Puss och god natt så småningom



Men kom igen sommar, komkomkom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0