12 februari

Tappat räkningen på antalet vakna timmar men en hel natt sovandes var väl onsdag till torsdag 00 till 06. En timme här och en där likamed fyra har sedan dess hunnits med och jag vet att det är skapligt självförvållat men helt ärligt så gör det ju absolut ingenting. Thailandet skulle insupas till sista sekunden och jag virvlades med utan krav, måsten...bara sol, njutning och saltvatten på halvbränd hy. Jag avundas syster och Christian som stannade en vecka till.

Inget ont om mitt lilla liv jag har här hemma, så många som jag saknat men ändå så finns det nog inte någon som inte förstår att jag suktar tillbaka till värmen. Inte trodde jag att jag skulle bli lika kär som Malin blivit i sitt Thailand. Charter släng dig i väggen! Bildbevis komer.

Efterfrågar samma ödmjukhet och sympati till lilla landet lagom. Man inser hur kassa vi är på gästvänlighet om man jamför sig själv med dessa underbaringar! Kanske inte lika organiserat men än dock så blir vi slagna på fingrarna pga deras kärleksfulla sätt.

Resan hem tog fler timmar än väntat i och med förseningar och hela resandet fick nätta siffran: 23h
En sväng nattklubb hann jag tillochmed med inatt, jobbande och inte drickandes som tur var.

Ögonen i kors och hjärnan grötig, bäst att tacka för mig!




Kommentarer
Postat av: Cicci

Det är så härligt att höra att fler människor ser det underbara och vackra i ett folk, i ett land som jag gör. Vi ses snart, då vill jag höra om din resa. :)))kramar

2011-02-13 @ 08:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0