11 februari

Utan somn kommer tankar, tankar som snurrar och som bubblar upp till ytan pa ett mindre angenamnt sett enligt manga. Men nu kommer gallan sa las dom som vill och blunda dom som kanner att det ar patetiskt:

Just nu vill jag bara vanda ut och in pa magsackens innehall och fa bort all fett som upptar ytan pa min kropp. jag mar illa av mig sjalv och vandas over vad vagen skulle visa for siffra detta tillfalle. Jag skams over min spegelbild men samtidigt sa ar jag aven motiverad att komma hem och aterigen ta tag i mig sjalv. Nu javlar ska allt bara bli battre, jag vagrar lata mig sjalv omringas och dras ner i fordarvet pga av alla handelser runtom. Inte blir det battre, nu ar det fokus, fokus!

Martina gjorde en bambootattuering igar kvall och jag blev nog allt sjalv lite nyfiken. Timme efter timme lag skruttan och kved men sa smaningom sa var smartan vart det nar resultatet bliev jattefint.
Kvallen overgick inatt och sa smaningom till morgon och jag hann aldrig i sang innan det var dags att paborja resan till Karon. Men roligt hade jag och det ar ju trots allt huvudsaken!
Inatt ar sista natten innan hemresan som borjar 04 inatt och hoppas att den gar som den ska och att vi landar 13.35 i Sverige pa Arlanda. Skvaller sprider sig om snorusk och jag blir givetvis annu mer nojig over flygresan hem, hall nu for fan tummarna!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0