26 december

















Det är backstage Victoria secret.

Ryser till och tappar andan emellanåt. Nog för att dom är drop dead men helheten och perfektionen under hela programmet är makalös.


Julen är över att och den blev annorlunda i år.
Första julen utan hus och "ensam" på väldigt många år. Konstigt nog väldigt okonstigt.
Den blev med mindre stress och jaget var mer avslappnat. 

Juldagen blev jobb och bittert nog strömlöst.  Ett safiren utan ström vid högtryck, jag är irriterad på Dagmar som förstörde 45 min för mig, mina kollegor och alla gäster. Förutom det var det en bra kväll/natt och som hann övergå till morgon innan jag fick min sömn. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0