22 december

Det är lite raspigt i halsen och tungt huvud, något som är oroväckande för mig.
Det har inte slagit fel på många år, sjukdom efter jobbhets. Just när lugnet ska komma kryper sig sjukdom på, bara det blir imorgon ska jag trycka i mig citroner. Åtgärdar frusenheten nu med än så länge två koppar the, mysbyxa, myströja och filtar. Fryser fortfarande... när ska jag sluta frysa, vecka på vecka nu. Förstår inte..?



22:00 - Stämplade jag ut och stämplar inte in igen förrän juldagen 16:00.
Tre dagars ledighet. Tre dagar som ska vara fyllda med julklappsköp, städning, uppesittarkväll,  träning, lite jobb julfika, själva julafton, skratt, bus och mys. Lookin' forward ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0