17 december










16/12 har varit frekvent på orosbanken. Helt plötsligt var den avklarad och inser att imorgon är det dagen innan jag anser mig nästan färdig. Kroppen fungerar, hjärnan fungerar och ögonen svider inte så som jag trodde.
Kanske är det så att man lär sig för varje misstag, snesteg och att man blir lite vassare efter varje prövning.
Myntat uttryck - Ända in i kaklet. Behöver mer för att golvas. Inte i mål än dock så peppar peppar.

Sen är hetsen slut, vad händer då..är det då jag ska känna efter?
Orden skrivs, tar slut, suddas ut och ersätts.
Uppfattningen som folk säkerligen har om mig är att jag borde hålla käften oftare.
Ord finns för ofta i överflöd men ibland gällande vissa saker tar det bara stopp. Tvärstopp.
When words fail, music speaks.

Nattpuss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0