16 april

Norrköping har nog aldrig haft så lite att bjuda på som igår, en piké och 3 liter rosé. Trodde jag skulle få en chans att stå emot begäret men fanns inte ett begär på en endaste galge. Besviken på utbudet men nöjd med mig själv.

Hemma lagade jag mat för första gången på evigheter. Kvällsjobb innebär bortskämd på den fronten och mer än ett mål lagad mat om dagen känns lite overkill.

Ledighet i hela tre dagar med minimalt med planer bara för att just kunna njuta. Morgonpromenaden och kaffet är checkat så nu ska jag väl ordna lite frukost till mina kollektivare :)

Ikväll blir det en rosa dimma, mmm..




Blitt sparkad runt några gånger
Som en del måste bli
För att fatta vad som betyder nåt
Och vem som går att lita på
Men när du var med mig
Musiken slutade aldrig
Du bara får mig att hänga, hänga kvar
För jag tror
När vi går genom tiden
Att allt det bästa
Inte hänt än





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0