Turning up the radio.

Kroppen är trött och värker, innanför tinningen dunkar det och jag tycker inte om det. Inte alls faktiskt för jag har varken tid eller som sagt lust att bli sjuk nu. Trycker i mig vitaminer och hoppas på det bästa.

Kanske är det dags att inse att det är dags för jacka..så imorgon blir det jag och Sara som drar iväg för lite shopping. Skinnjacka, halsduk, stövlar och uggs står på önskelistan.




Frustrationen är skyhög, jag vill bara få bort mina sista kilon nu, nu! Men för det såklrävs den extra motivationen och just nu så finns den inte. Min kropp strejkar. Förhopningsvis är det bara den trötta och halvkrassliga Tina som nu är bitter, imorgon är det en ny dag med nya tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0