Top of the notch

Att för lite sömn för tillfället gjort mig så jävla irriterad och lättretlig är inte okej. Faktiskt så anser jag att det inte är mitt fel. Fredag mot lördag var det Mattias och lördag mot Söndag så var det skälliga småhundar som ekade över kvarteret och oj visst Mattias igen. Att smyga omkring fungerar tydligen inte...
Visserligen är det en normal tid på dygnet att vara vaken när klockan slagit 09 men inte om man somnat 05:30 men det är en konst att förstå det för vissa.

Det var min galla som fick utlopp idag. Glömde jag säga att jag har pms också..?

Min dag har ändå varit bra, min syster passade på att fylla 24år så hennes och Christians nyinköpta hus intogs av hundar, människor i alla åldrar, prat, skratt och mat. Minstingen Elis snart 2år charmade nog alla, söt som socker...



Happy B'day


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för gratulationen! Och för all hjälp med huset. Kristsallkronan hänger redan uppe=) Sååå fin! Tack tack!

2010-09-06 @ 12:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0