Too busy thinking about my baby.

Mitt proteinpulver smakr inte gott längre, det smakar smält glass och det faller mig inte riktigt i smaken. Finns det ingen som smakar gott och fräscht?
Håller för näsan och låter allt rinna ner genom strupen, fort, fort så att smaken ska bli ett minne blott illa kvickt. Hulkar till men ner kom det, lite som när man var liten och pappa tvingade i oss tomatjuice för nyttighetens skull.
Träningen efter jobbet idag gick segt, kroppen och jag var inte överens. Båda strejkade och trånade efter sängen och hemmets lugna vrå men med lite vilja så gick ju även det.

Nu ska räkningarna betalas och det är ju inte den mest lyckosamma sysslan men äntligen har jag och även min S kommit överens om att ta tag i vårat "shoppingberoende".
 Så nu ska garderoben rensas ur från en massa "-bra att ha"och säljas ut på tradera, pengar ska sparas och vi ska bli hälsan (?) själv. Lyckospark från någon lär behövas.. ;)

Imorgon drar en helg med en massa - att göra+ full restaurang 2 dgr igång. Härligt!
Alice ska ställas lördag så sparkar och tummar för oss där, tyvärr så har träningen där varit minimal i all denna stress så det får gå som det går helt enkelt.



Kommentarer
Postat av: elin

lyckospark lyckospark. huvudsaken är att man gör sitt bästa :) då är ens egen seger vunnen :)

2010-09-24 @ 03:09:15
URL: http://sunrisesoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0