Måndagsbarn.

Lägligt nog när träningslusten kom till mig som ett stort paket på posten så låg mitt träningskort säkert inlåst i min bil som är inlåst i en verkstad, lagom nöjd men då var det bara att pallra sig ut i rusket. 1 1/2h senare och jag och hundarna ser ut som dränkta katter, konstigt nog så var det skönt att springa i regn. Nu är min kropp lugn och min hjärna med alla tankar i standby, den enda som har energi kvar i huset är givetvis Allan.

Alice gjorde mig stolt på kursen ikväll och visade att hon nog inte är så blåst som hon ofta ger sken av stumpan.

Imorgon fick jag mig en planeringsdag istället för lunchjobb, väl behövligt då hösten har kickat igång då evenemang efter evenemang ligger bakom hörnet och lurar.

Puss och god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0