Fredagsmys

Alice och Allan knaprar köttbullar och jag syndar med godis. Har stått emot mitt sjukliga chokladbegär i en vecka nu men nu gick det helt åt helvete. Samvetet får komma ikapp när sista tuggan slunkit ner. Sitter även och lyssnar på halvtaskiga fransk kärleksballader, känns väl sådär.

M begav sig till Turkiet idag för sol, semester och en hel del öl antar jag i en vecka. Konstigt att vara ifrån varandra så länge, aldrig hänt tidigare men helt seriöst tror jag bara att det är för det bästa för oss nu. Hundarna får ta upp den tomma sängplatsen.

Nytt löshår åkte i idag och det känns hur skönt som helst, värt varenda öre om jag ska vara ärlig..även om vissa inte håller med mig kanske ;)

Imorgon ska vi ut på lydnadsplanen och sedan besöka HG innan bebisar får köra en sleepover hos mormor och jag börjar vina. 


Puss och god natt på er. 

Kommentarer
Postat av: Flis

Alla får äta godis när dem är sugna, det är ingen synd! :)Bara bra för själen

2010-09-11 @ 03:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0