Catch me if you can

Valvaka i all ära så struntar jag ödmjukast i det och beger mig ut på en liten promenad med hundarna innan jag bäddar ner mig med bok och en sista kopp te (!), infinner sig orken blir det ett skumbad innan.
Natten/morgonen som jag trodde var sjukdom var idag som bortblåst, kanske fungerade kuren vatten och mat utomordentligt. Så imorgon ska det banne mig tränas! Jobb 9-17 sedan kurs med Alice 18-20.15 och sedan träning, skönt.

Idag har det blivit solskens promenad med S, kaffe med  släkt 1, matlagning till släkt2, städning, kalasande för bebisarna och röstning. Ovanligt aktiv för att vara söndag.

Äntligen är mina UGGs hemklickade, så nu fryser jag inte om tossorna i vinter på mina promenader.

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0