In sickness and in health

Blir så trött på mig själv när jag fastnar framför dessa "intellektuella" tvprogram, bartenderskolan och kungarna av tylösand. Bartenderskolan har väl mer ett syfte men det är människorna som får mig att skratta tills jag gråter samtidigt som jag stundtals måste gömma mig bakom en kudde för att jag skäms så mycket över de. Jag hopps innerligt att vissa av de värsta nötterna spelar mer nöt än vad de egentligen är, för annars så är det ju bara sorgligt.

Hoppas att min lugna kväll återspeglar sig i en frisk Tina imorgon bitti för jut nu så känner jag mig inte riktigt kry. Mosiga ögon, tungt huvud och matt kropp. Det som är så irriterande är att det kommer och går utan att helt bryta ut. Irriterande för att jag inte vågar träna ordentligt under tiden jag känner mig dålig och jag vill känna mig helt fokuserad och klar i det jag gör. Jobbet ligger mig hack i häl och bokningarna ramlar in i 180. Jätteroligt verkligen och då vill jag kunna ge allt!

Den lugna kvällen efter utstämpling 17.44 innehöll Bella och Nirre sällskap för att sedan ha hemmamys med alk.fritt vin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0