Life and how to live it

Det vita täcket ligger kvar och tjockare än det var när mina ögon blev trött 03.
Snöbollskrig med hundarna innan kaffedags, Allan blev tokig. Ser allt lite Beccis förkärlek till snö, det värmer.
Hennes bästa var sommaren för då kunde man bada och vintern för hon älskade snön. Saknar henne så otroligt.

 Idag är det fredag och imorgon lördag och jag ser faktiskt fram emot att få jobba "som vanligt" i helgen med serv+nattklubb. Hoppas på mycket folk för nu var det ett bra tag sen jag var i baren och jag saknar det! Woop woop!

Just nu är jag trött, att sova i ett par dagar känns som en enkelt match. Laddar kaffebryggaren och hoppas på motsatt effekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0