Dry your eyes

Det som borde vara så självklart är just nu för många steg för att ork ta tag i. Nämligen att gå upp och lägga sig, alla bestyr innan jag äntligen får slå ner huvudet på kudden är så många och istället ja då fastnar jag här. Verkligen nödvändigt.

Gammal musik som spelades på högvarv under gymnasietiden ekar nu här hemma och jag drömmer mig bort. Kánske inte just för att allt var bättre utan för att det ibland bara kan vara rätt så skötn att spela upp minnen om och om igen. Det var en mer okomplicerad tid, stundtals i alla fall.
 2004 var allt helt otroligt roligt med nya vänner och ingen som undrade eller frågade, jag gjorde precis hur jag ville. 2005 var lycka och rosa skimmer första halvåret och världens helvete sista månaderna. En tvärvändning av livet som jag aldrig kunnat förutspå...
2006 finns inget ordentligt minne av, där var väl där jag började få upp ögonen för jobb,jobb. Mina vänner festade och jag jobbade, gick i skolan och åkte berg och dalbana med M. Stundens hetta avslutade mitt och M's förhållande en kort stund men sedan var vi, vi igen. 2007 innebar mer jobb, studenten, blev med bebis Becca och flytt  till bie till första "huset" som dock var av kedje varianten. Min okomplicerade gymnasietid var väl då egentligen 2004 och halva 2005. Inte undra på att man ibland känner sig lite lill gammal.

Nog med tanke utsvävningar.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0