knowledge

Jag hatar att rent ut sagt att inte veta. Att inte veta det jag vill veta. Varför kan man inte bara nästla sig in där man vill vara ett par extra öron och ögon. Det mesta jag vill veta är att jag inte blir förd bakom ljuset. Att känna sig lurad i slutänden gör mig sjukt förbannad! Självklart så förstår jag att vissa människor givetvis snackar otroligt mycket skit och har åsikter om hur jag är, inte är, jobbar, ser ut, etc. Har satt mig i den positionen självmant när jag har det jobbet jag har plus att jag oftast har åsikter om det mesta. Jag bjuder mer än gärna på mig själv och har inget emot att folk driver med mig på rätt sätt. Men som sagt så hatar jag folk som myglar, det sticker i ögonen på mig och gör mig oxtokig.
Jag ställer upp länge och väl men oärliga människor kan ödmjukast dra åt helvete!

01.13 fick jag äntligen sätta mig ner efter full fart hel kvällen. Allt gick ju galant och vi sålde som aldrig förr!
Det som händer nu är att jag tar HELG, kommer inte ihåg när jag sa det sist, ska bli så galet skönt. Först så ska bra det sista ordnas imorgon inför helgen med allt vad statt har att erbjuda såsom after work, julbord och nattklubb.

På lördag blir det tjejfest, woop woop!! Så imorgon ska jag äntligen få shoppa lite, wiee.







"Vad jag bryr mig om nu är dina armar omkring mig, trots att jag vet att jag måste glömma dig..."- Håkan.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0