Love, anger, depression, happiness

Om jag ska vara ärlig så tror jag faktiskt inte att jag någonsin varit så trött som jag är nu, fysiskt som psykiskt.
Att fokusera nu känns i princip helt omöjligt, att överhuvudtaget tänka realistiska och förnuftiga tankar känns svårare än säkert många tror. Alla tankar, funderingar flyter ihop till en enda grötmassa i huvudet på mig.
Jag är snart nere på noll och då är det dags för mig att äntligen få krypa till sängs. Tyvärr så har jag ofta problem med sömnen när jag är såhär trött, kan helt enkelt inte somna. Jag står i standby-läge och kommer varken hit eller dit.
Summerar helgen som roligt och mycket. Jag tycker att det är sjukt kul med så mycket händelser hit och dit, hellre det dygnet runt än öken. Kanske kommer en tid fö mig när jag bara vill ha mitt inrutade svenssonjobba liv med det är inte nu för nu skulle jag vantrivas med det så offantligt.

Funderar på att unna mig en ansiktsbehandling för helgens dricks, mest för att jag anser mig värd det :)

I veckan blir det hårdträning med Alice inför lördagens tävling, spännande!
Förutom Tisdag kväll då jag bara ska ut i skogen för saknad mammamys.
Det förflutna kom ikapp mig även det här året, innan jag kom på vilken dag som var i antågande hade min kropp redan tagit in och börjat med mina humörsvängningar. Att fem år snart har förflutit utan dig är något som jag inte riktigt kan ta in. Fem år utan min pappa.
2005.11.02 bestämde sig hans hjärta att det inte orkade längre och jag minns hur arg jag då blev stundtals. Arg på honom för att han hade mage nog att lämna oss, arg för allt han skulle missa. Arg även på mig själv för att jag betedde mig som den uppkäftiga 17-åring som jag då var. Nu skulle vi ha så mycket att prata om och min mamma påminner mig ofta om hur lika vi är.
Jag älskar dig ♥





Tröttmössa, kom till mig John Blund.

Kommentarer
Postat av: sandraa

finns alltid här för dig bästa! <3

2010-11-01 @ 11:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0