Keep it real.

The moment I wake up
Before I put on my makeup
I say a little prayer for you
While combing my hair, now,
And wondering what dress to wear, now,
I say a little prayer for you






Mjölken tog slut halvvägs in i sju koppar färskbryggt kaffe, och motivationen att bege sig ut i kylan är inte alarmerande stark. Så antingen får kaffet svalna och glömmas bort annars så blir det svart.

Förvånansvärt skönt att bara sitta rätt uppochner på min pinnstol i köket själv. Ingen stress någonstans, inga tankar iväg på vift, ingen panik över situationen själv. Passar på att njuta av min egenfunna stillhet som varat i hela 35 min sedan Fia begav sig. Kanske tar ett husligt tag med städning? Vore inte helt fel.

Kommentarer
Postat av: Mikael Neumann

Ta det svart och gör inga större utsvävningar med städning och sånt.

Allt som inte MÅSTE göras idag kan vänta till morrondagen.



Ta du det lugnt en stund och njut av stillheten, vet aldrig när du får uppleva den igen....;)



Ta hand om dig och en stor kram kan du ge dig själv från mig!

2010-11-19 @ 14:52:20
Postat av: Tina

kramar tillbaka!

2010-11-20 @ 01:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0