Känga mot magen

När kroppen vaknade imorse mådde den nära till sängliggande men ju fler timmar av dygnet som avverkade höjdes adrenalinet och tillsist så gick allt bara av farten trots lätt feber och snuva. Filosofin är att bara köra på, har ju varit med om värre. Faktiskt så hade jag riktigt roligt när musiken började pumpa och människorna strömmade in, allt blir ju vad man gör det till. Woop woop!

Orden - tack men nej tack har gått varma ikväll tillsammans med orden - 4cl eller 6cl?
Tröttheten kom aldrig på besök men magen kurrade så småningom till efter timme på timme utan mat och häxorn blev ett faktum för mig och brudarna 04.00.

Det enda som saknas nu är en helkväll med skratt, vin, dans och bus.

Blivit lämnad i staden, medan du gick och blunda
Fick en känga mot magen, tills jag smakade gatan
Ändå gick jag tillbaka, och jag måste va galen
Som nyss blivit bedragen, och som tänkte på laget
För jag tänkte på jag-et, och jag såg alla tecken
Men jag ville va bättre, men då blev allting sämre
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0