26 nov.




Drog med mig Emma på shopping i norrpan men det som skulle hittas, hittades givetvis inte. Nämligen morgondgens outfit, blev lite randoms som får fylla ut garderoben, eller garderobsgolvet snart om jag ska vara ärlig ;) Billigt skit som förgyller själen i några få sekunder innan man hittar något nytt i nästa kedja och så försvinner pirret om man inte får det också.
Gina, H&M whatever i all ära men jag tröttnar så himla fort.
Varför inte lägga pengarna på saker som det som tydligt är markerade med TINA i stora bokstäver, sådant som får huden att pirra till sig till gåshud. Mina nya kärlek stavas skor, de som shoppades idag tror jag dock är en tillfällig förbindelse utan större krav. Kommer säkerligen vara otrogen snart... men just nu så pirrar det till lite extra i mitt skohjärt för dessa små finingar.



Solning och slingning har inte hunnits med men det får jag klämma in imorgon. Dagen har i alla fall varit mysig men nu är jag trött och frusen. Men nu ska här pyntas och städas!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0