05:02

Äntligen hemma och återigen så vägrade bilen att starta vid hemgång. Varför ska det vara så svårt för mig att ta tag i den?
Tråkigt vuxet "att göra" som jag tycker ska innefatta att det andra könet egentligen ska ta hand om.
Inte just för att jag inte kan, utan just för själva principen.

Just nu är jag ett litet bi som allra helst skulle behöva skrika och gapa lite, rensa systemet. Men det är bara att le, le, le och åter le. Här ska ingen ilska ut på fel individer och egentligen så är jag faktsikt glad överlag. Sådetså.
Bara det att man ibland behöver få bete sig och få utlopp för sina små irritationsmoment på ett barnsligt sätt.
Men just nu är det kontroll som är melodin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0